/customers/kenja.dk/kenja.dk/httpd.www/wordpress/wp-content/plugins/wp-cache/wp-cache-phase1.php Kenja & Co » 2010 » juli

Archive for juli, 2010

jul 31 2010

Skøn aften

Published by under Familien,Glæde

Det blev nu ikke til besøg ved pølsevognen i går Vi tog på restaurant i stedet for På døren ind til restauranten hang en seddel med at de desværre ikke tog dankort i aftes – det var ude af drift. Mine forældre havde tilfældigvis lige været forbi banken på vej op til os – så […]

2 responses so far

jul 31 2010

ABC i ord og billeder 3 # P

Published by under Bare for sjov

Mit P skal stå for Pepsi Max – min yndlingssodavand Her kan du se andres P-løsning

14 responses so far

jul 30 2010

Så gik der endnu en uge

Published by under Familien,Glæde,week-end

Og sikke en uge! Nu er der kun to uger til jeg har en uges ferie og jeg glæder mig rigtig meget. Jeg glæder mig også til i aften – for vi har inviteret mine forældre til middag De kommer om et par timer og de ved ikke om vi skal spise her eller ude […]

6 responses so far

jul 29 2010

Forventninger

Published by under Alt det andet

Forventninger de har det med, at grænseoverskride, fordi de bor i tankerne, hvor rammerne er vide Ja det er jo også så rigtigt :) I forbindelse med min kontakt til en masse forskellige læger har jeg måtte skrue mine forventninger ned. En klog kvinde sagde til mig på et tidspunkt, at hun synes jeg havde […]

5 responses so far

jul 28 2010

Et citat

Published by under Arbejde,Mig selv

De største problemer i verden kunne være løst, mens de endnu var små Ovennævnte citat har jeg – såvidt jeg husker – tidligere bragt på bloggen. Og det er bare så rigtigt så nu får I det lige igen! Tænk hvis man kunne løse alle problemer ved at kommunikere. Kommunikation går to veje – og […]

jul 27 2010

De positive og lidt brok

*SUUUUUK* hvad er der med personale ledere (beklager at jeg har generaliseret – jeg ved godt der også findes gode ledere vil jeg lige skynde mig at skrive!!) Nå men vi må tage fat på en snak i morgen – sammen med to fra vores personale afdeling og en tillidsmand! Min leder bliver ved med […]

6 responses so far

jul 26 2010

Tungen ud af halsen

Published by under Glæde,Kenzo

Ja det kan man helt bogstaveligt sige, at Kenzo har Sådan ser vores skønne formel-1 labrador ud efter en gåtur og derefter en kort tur på cyklen Han bliver jo helt vild når jeg finder cyklen frem og hopper og springer og begynder at sætte i løb  Jeg tror det ender med sådan en springer-anordning […]

jul 26 2010

Min mandag

Published by under Arbejde,Glæde,Kenzo

Min kollega er mødt på arbejde efter hans sygdom – og 3 ugers ferie. Han har nu raskmeldt sig helt så han starter på fuld tid. Han er dog stadig meget træt så jeg er spændt på om han kan holde til det. Men så må han jo sige fra. Det er jo kun ham […]

2 responses so far

jul 25 2010

Det skal vi nok blive gode til

Published by under Glæde,Kenzo

Ja ja – det skal vi nok blive gode til Jeg cyklede med på aftenturen – og da Kenzo havde haft god tid til at passe hans territorie cyklede vi de sidste 200 meter hjem. Tro r virkelig det er noget der passer Kenzo godt – han logrer ihvertfald vældigt med halen Her er han […]

jul 25 2010

Fødselsdag og cykeltur

Published by under Familien,Glæde,Kenzo

I morges var vi til fødselsdag ved min far. De er i gang med at lave nyt køkken – helt nyt køkken – så vi fik rundstykker på terassen. Det er altid fint vejr på min fars fødselsdag og det har såmænd været fint i dag. Vi var der vist en 3 timer og derefter […]