/customers/kenja.dk/kenja.dk/httpd.www/wordpress/wp-content/plugins/wp-cache/wp-cache-phase1.php Kenja & Co » 2013 » november

Archive for november, 2013

nov 30 2013

Feltsøgning!

Published by under Glæde,Jul,Kenzo,Min bedre halvdel

I går var jeg til fødselsdag ved en kollega der fyldte rundt. Vi var 8 piger fra jobbet og det var så hyggeligt. Lækker mad og drikke. Da jeg ville hjem var der ventetid – det var koldt! Årsagen var en juleparade i byen og derudover en bus der var involveret i en trafikulykke. Jeg […]

12 responses so far

nov 27 2013

Hyggeligt

Published by under Glæde,Kenzo

Det er så hyggeligt at sidde i sofaen når jeg kommer hjem fra job – Kenzo kræver at blive nusset – og det er der aldrig diskussion om – det får han selvfølgelig og specielt med det blik ♥ Ren eftermiddagshygge ♥

8 responses so far

nov 26 2013

En smuk udsigt

Published by under Alt det andet

Denne smukke udsigt mødte mig på vej hjem i toget i dag

3 responses so far

nov 26 2013

Nul huller

Published by under Glæde,Jul,Mig selv

I dag var det tid til tandlægebesøg.  Var der i oktober sidste år så det var på tide. Havde fået udskudt tiden – så jeg var nødt til at komme afsted i dag. Hun tog røntgenbilleder i dag – det er 3 år siden. Normalt gør de det hvert 2. år men hun synes mine […]

2 responses so far

nov 24 2013

En travl men super skøn ferie

Published by under Ferie,Glæde,Kenzo,Shopping

Det har været en skøn ferie. Vi har nået så mange ting! Vi har haft besøg og selv besøg andre, vi har stemt, vi har bagt, vi har købt julegaver, gået dejlige ture, trænet, været til fødselsdag – og slappet af. I går hentede vi en tidlig julegave til Kenzo. Da vi kom hjem og […]

5 responses so far

nov 22 2013

De sidste julegaver

Published by under Glæde,Helbred,Jul

I dag tog vi afsted for at købe de sidste julegaver. Her lidt udsmykning fra storcentret. Vi fik købt de sidste gaver og jeg fik også købt en ting til min mands adventskalender. Alle gaverne er nu købt. Kenzo´s er kommet hjem og vi kan bare hente den. Min mands er ikke købt endnu – […]

8 responses so far

nov 21 2013

Ferietid = travlhed

Published by under Ferie,Glæde,Jul,Leddegigt

Ferie er ikke bare lige med at ligge på sofaen her i huset I går var vi på besøg ved nogen – det tog nærmest hele eftermiddagen. I dag har vi været ude at købe lidt julegaver – og se lige her – noget af Bilkas juleudsmykning. I dag ringede de fra skomageren – de […]

2 responses so far

nov 19 2013

En travl valg-dag

Published by under Familien,Ferie,Glæde,Kenzo,Venner

Vi har haft en mere end travl – men superhyggelig dag. Efter morgenmaden og en tur med Kenzo kørte vi ned for at stemme. Der var ikke mange mennesker der ved 10-tiden. Jeg fik hilst på ungdomsveninden – jeg gætter på hun nok skal komme i regionsrådet. Derefter et smut på apotek og i Brugsen, […]

6 responses so far

nov 18 2013

Hårdt arbejde

Published by under Glæde,Kenzo

I dag skulle der skaffes nye godbids-forsyninger. Kenzo var med i butikken for han skulle lige prøve en sele som vi har bestilt til ham Da vi står ud af bilen griber han ud efter spanden 2-3 gange så vi må jo prøve at se om han kan bære den i hanken Den er godt […]

10 responses so far

nov 15 2013

Ferietid

Published by under Ferie,Glæde,Kenzo

Så blev det ferietid her igen. Det er skønt og tiltrængt og vi glæder os. Min mand skal dog lige arbejde i weekenden men Kenzo og jeg har indledt ferien. Vi skal træne i morgen sammen med bedste-hundevennen. Det er ikke fordi vi har de vilde planer men derfor er det ikke sikkert jeg lige […]